Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 2 grudnia 2017

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Moi Drodzy
W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Wszystko ma swój czas'' w wykonaniu zespołu Perfect.


 A gdy przyjdzie mój czas
Gdy pokryje mnie rdza
Usiądź przy mnie tuż tuż
Bym mógł z tobą być sam

Usiądź blisko o dłoń
Narwij słów jak żonkili
I opowiedz nasz film
Bym go przeżyć mógł znów

Mów o drodze we mgle
Kiedy wciągał mnie piach
Gdy nie miałem już sił
By się odbić od dna

Mów o chwili sprzed lat
Gdy podałaś mi rękę
I podniosłem swój cień
By przy twoim mógł stać

Wszystko ma swój czas
I przychodzi kres na kres
Gdybym kiedyś odszedł stąd
Nie obrażaj się na śmierć

Da da dam, da da dam, da da da da da dam...

A gdy przyjdzie mój czas
Gdy pokryje mnie rdza
Musisz wierzyć, że znów
Pobiegniemy nad staw

Czekaj na jakiś znak
Bądź cierpliwa jak papier
Ja wybłagam wśród chmur
Bym tu czasem mógł wpaść

Wszystko ma swój czas
I przychodzi kres na kres
Gdybym kiedyś odszedł stąd
Nie obrażaj się na śmierć

Wszystko ma swój czas
I przychodzi kres na kres
Gdybym kiedyś odszedł stąd
Nie obrażaj się na śmierć

Da da dam, da da dam, da da da da da dam...

16 komentarzy:

  1. Czesto słucham tej piosenki. Daje do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfect ❤ u mnie dzisiaj radio w tle a na blacie ciasto na pączki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Perfect :) To jest prawdziwy, dobry polski zespół z ponadczasowymi piosenkami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię ten zespół. Już wiem czego będę dzisiaj słuchać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za tę piosenkę w cyklu. Mimo iż jest bardzo refleksyjna i momentami smutna to ja bardzo lubię właśnie takie utwory. Dobry tekst, świetna muzyka. Czego chcieć więcej ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tę piosenkę, jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tą piosenkę! Jest naprawdę cudowna.
    Serdecznie pozdrawiam. :*
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny masz ten cykl, zawsze padają interesujące tytuły :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...